Proeffietsen - Reisverslag uit Sippenaeken, België van Mariken Kuppens - WaarBenJij.nu Proeffietsen - Reisverslag uit Sippenaeken, België van Mariken Kuppens - WaarBenJij.nu

Proeffietsen

Door: Mariken

Blijf op de hoogte en volg Mariken

10 Mei 2013 | België, Sippenaeken

Vrijdag 10 mei 2013

Vandaag geen fietsdag maar een dag in gezelschap van “het Tuig”. Na een redelijke nacht was het vanmorgen behoorlijk fris in de wei. Het zonnetje liet nog op zich wachten en de wind was koud. Er kon dus niet buiten gegeten worden met z’n allen. Rond 11 uur zijn we met een groepje van 8 personen naar Aachen (D) gegaan. De rest (met kleine kinderen) had een ander programma. In Aachen hebben we de Dom bezocht en wat rondgelopen door het centrum. Uiteraard werd er ook een cafe bezocht voor Kaffee und Kuchen. Hier hebben we een heerlijk stuk Apfelstrudel mit Vanillesose und Sahne gegeten. Daarna boodschappen voor de BBQ gedaan in Gulpen. Op het moment van dit schrijven regent het een beetje. Morgenvroeg stappen we weer op de fiets.
Hopelijk is het dan weer droger weer en hebben we de wind in de rug. We verwachten morgen tegen de avond aan te komen op een kampeerboerderij in de buurt van Swalmen.