Dag 4: Weer naar huis - Reisverslag uit Ewijk, Nederland van Mariken Kuppens - WaarBenJij.nu Dag 4: Weer naar huis - Reisverslag uit Ewijk, Nederland van Mariken Kuppens - WaarBenJij.nu

Dag 4: Weer naar huis

Door: Mariken

Blijf op de hoogte en volg Mariken

23 September 2013 | Nederland, Ewijk

Vanmorgen tegen 8 uur opgestaan, ontbijtje naar binnen gewerkt en alles rustig ingepakt in de auto. Daarna was de caravan aan de beurt. Ik heb de afwas gedaan en de caravan van binnen weer op orde gebracht. Tonny heeft de voortent eraf gehaald en ik heb zo goed als het kon met een handdoek de flappen schoon gemaakt. De tent was helaas nog vochtig en deze moet in Beuningen nog maar even over de droogmolen uitgehangen worden. En toen was het moment daar.......... de caravan moest weer achter de auto. Heel voorzichtig de caravan wat van de plek geduwd (met iedere keer de dissel een stukje optillen). De auto ervoor met de trekhaak precies naast de koppeling. Vervolgens de koppeling op de trekhaak getild. Toen moest het neuswiel nog onder de dissel uit gehaald worden. Hiervoor hebben we de pootjes aan de voorkant van de caravan zover opgedraaid (als het ware opgekrikt) totdat het neuswiel er onderuit viel. Pfff............ dat was gelukt. Pootjes weer ingedraaid en de caravan was volledig aangekoppeld! Zonder neuswiel zijn we naar Beuningen gereden. Hier hebben we vervolgens de hele combinatie voor de deur geparkeerd. Samen met pa zijn we in zijn auto gelijk naar Van de Oever in Herpen gereden voor een nieuw neuswiel. Bij terugkomst deze gelijk gemonteerd zodat we de caravan af konden koppelen en weer keurig op de oprit te zetten. Samen nog ff snel de vochtige voortent aan de droogmolen opgehangen en daarna verder naar huis. Hier alles uitgeladen en de was aangezet. We mogen in ieder geval weer terugkijken op een zeer geslaagd weekend.